♥پستـــ ثابتـــــ♥
دخـ♥ــتــر بهـ ــآریـــــــ

ســـ ــــلآم خدمت همگیـــــ ــــ白黒 デコメ絵文字

اینــ ــجا در همهــــ!白黒 デコメ絵文字

کــل وبــلاگــ 白黒 デコメ絵文字 ــم نوشــتــهــ هاییستــــ 

کهـــ

علـآقـــهـ دارمــ..白黒 デコメ絵文字

مـ ــنو با نظراتــ زیباتونـــ

خوشحال کنید...

 

 

 تــولد وبــلاگــــم : 27/2/1395 

  

 



نظرات شما عزیزان:

منصور
ساعت8:54---10 مرداد 1395
سلام...

با داستانی کوتاه به روز هستم ومنتظر شما ممنونم...


پاسخ:چشم ♥


ترنم
ساعت2:47---3 مرداد 1395
سلام
وب زیبایی دارین
خوش حال میشم بهم سر بزنی
پاسخ:باشه -__-


انجمن فرزانگان کویر
ساعت4:28---15 خرداد 1395
با سلام
معلمی که بر بالین امام فرا خوانده شد......
انجمن فرزانگان کویر


منصور
ساعت17:10---14 خرداد 1395

سلام... تولد وبلاگ شما را به شما تبریک عرض می کنم واز اینکه ذوق وقریحه عالی در سبک نگارشی وانتخاب قالب دارید می توان امید داشت که با وبلاگ وزین روبرو هستیم من شما را با افتخار لینک می کنم دقیقا نمی دانم ایا شما لینک می کنید یا نه اگر لینک کردید با نام داستان های کوتاه منصور لینک کنید خوشحال می شوم ، صدای اهنگی از وبلاگ شما نمی شنوم شاید اشکال در سیستم من باشد چون در حال حاضر احساس می کنم فقط اهنگ کمبود وبلاگ شما است هرچند مدیریت با شماست واین تنها یک نظر بود موفق باشید
پاسخ:
پاسخ:سلام اقای منصور من قبل تر ها وبلاگ داشته ام

ولی بقول شما اینجا وبلاگ جدید وتولد یه وبلاگه ممنونم که سر زدید

برایم افتخاریست با شادی فراوان و افتخار لبنکتان میکنم

من موزیک ندارم ....شاید در اینده بزارم ...

 

 



منصور
ساعت17:09---14 خرداد 1395
سلام... تولد وبلاگ شما را به شما تبریک عرض می کنم واز اینکه ذوق وقریحه عالی در سبک نگارشی وانتخاب قالب دارید می توان امید داشت که با وبلاگ وزین روبرو هستیم من شما را با افتخار لینک می کنم دقیقا نمی دانم ایا شما لینک می کنید یا نه اگر لینک کردید با نام داستان های کوتاه منصور لینک کنید خوشحال می شوم ، صدای اهنگی از وبلاگ شما نمی شنوم شاید اشکال در سیستم من باشد چون در حال حاضر احساس می کنم فقط اهنگ کمبود وبلاگ شما است هرچند مدیریت با شماست واین تنها یک نظر بود موفق باشید
پاسخ:ممنونم عمو منصور


مامان
ساعت15:09---14 خرداد 1395
سلام
سعی میکنم تند تند پیام بت بدم تا خوشحال تر بشی گوگولی مگولی
پاسخ:MrC mamani♥


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 14 خرداد 1395برچسب:, :: 12:50 :: توسط : springgirl

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان springgirl و آدرس springgirl78.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: